11 Şubat 2009 Çarşamba

sabah oluyor...dıt..dıdıdıdıttt....:)

saat sabahın 4 buçuğu...

bir buçuk saat sonra falan çalmaya başlayacak memurlarrın işçilerin baş uclarındaki saatlerinin alarmları...

dıt dıdıdıt....

kaç saat kırdım sırf bu yüzden...

saat sabahın 4 buçuğu... uyumaya mı geç kaldım hayata mı... kim kurdu saatleri?

haydi size hayırlı işler...

ben yatıyorum...

yok yok vazgeçtim... siz uyanında... öyle uyurum...

görmem lazım sizi küfrederken; sabaha, saate...

sizi rüyanızdan ayıran herşeye...

kim bilir kaç erkek, uzaktan beğendiği kadınla sevişirken... tam da sevişirken....

dıt... dıdıdıdıttt.....

ve kaç kız... tam da bembeyaz gelinliğini giyimiş,

çocukluğundan beri hayalini kurduğu düğününde tam pastayı keserken....

dıt... dıdıdıttttt....

durmayın durmayın küfredin....

ağzınıza bir parmak hayat çalıp tüm hayatınızı sizden çalanlara küfredin....

bol bol küfredin....

dıt...dıdıdıdıdıtttt......

yahu sabah sabah şom ağızlılık gibi olcak ama...

sabahın köründe uyanıp gittiğin işten kazancağın parayla o kızla sevişemezsin....

tam da rüyanda görürken... yahu ne büyük talihsizlik!

dıt....dıdıdıdıt......

ah be güzel kızım... o maaşla sen o çeyizi 40'ına kadar anca düzersin...

tam da evleniyordun halbuki....

dıt...dıdıdıtt.....

gece devam eder mi ki bu rüya?

nahhh eder....

saati kapatıp uyusaydınız keşke....

devam etseydiniz uykunuza??

o zaman da patron...

dıt...dıdıdıdıt....

sayendizde çalan herşeyden tiksindim...

hadi ben yatıyorum artık...

siz de geç kalmayın işinize gücünüze...

dıt...dıdıdıdıt.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder